Kroz pet modula realizovan program stručnog usavršavanja za novozaposlene državne službenike
U periodu od 06.10. do 14.10.2025. godine, realizovan je program stručnog usavršavanja za novozaposlene državne službenike, i to kroz slijedeće module:
1. Osnove metodologije za izradu propisa,
2. Osnove kancelarijskog poslovanja – vođenje evidencije i arhiviranje, realizator programa
3. Prava i obaveze državnih službenika,
4. Osnove upravnog postupka,
5. Poslovna komunikacija i korespodencija.
Moduli Prava i obaveze državnih službenika, te Poslovna komunikacija i korespodencija su realizovani učionički u Sarajevu, dok su preostali moduli realizovani u digitalnom formatu, putem Zoom platfrome.
Program je okupio 60 državnih službenika koji su radni odnos u državnoj službi zasnovali tokom 2024. godine ili su se u momentu realizacije programa, nalazili na probnom radu.
Cilj realizacije cjelokupnog programa je bio usvajanje novih i unapređenje postojećih znanja i vještina kojima bi se novozaposlenim državnim službenicima omogućilo efikasnije uvođenje u posao i prilagođavanje novoj radnoj sredini.
Učesnici su sadržaj cjelokupnog programa ocijenili ocjenom 4,8 (maksimalna ocjena 5,00), a što ukazuje na zadovoljstvo učesnika i adekvatnost obrađenih tematskih cjelina.
Bitno je napomenuti da je ovo program koji Agencija realizuje na preporuku Evropske komisije i u sklopu indikatora definisanih Metodološkim okvirom za praćenje stanja ljudskih resursa koji je usvojen od strane Vlade Federacije BiH.